W reakcji na rozwój pandemii COVID-19 nieustannie stosujemy się do najnowszych porad i zaleceń Światowej Organizacji Zdrowia (WHO), Głównego Inspektora Sanitarnego (GIS) i władz krajowych i lokalnych.

Drodzy Goście,
Naszym celem jest zapewnienie na terenie naszego hotelu bezpiecznego i wysterylizowanego otoczenia min. przy pomocy lamp UVC oraz ozonowania, które zapewniają skuteczne niszczenie wszelkich wirusów i bakterii (w tym COVID)
Szanowni Państwo od 22 maja Hotel Gdańsk oferuje 3 Pakiety Pobytowe:
Przygotowaliśmy także specjalny program dodatkowych ofert turystyczno-kulinarnych, które uatrakcyjnią Państwa pobyt w naszym obiekcie, przy zachowaniu niezbędnych zasad bezpieczeństwa:
- Zwiedzanie malowniczego Gdańska – Otrzymają Państwo indywidualne przewodniki, dzięki którym poznacie najpiękniejsze trasy Gdańska i miejsca znane w kręgach lokalnych ekspertów
- Degustacje naszych wyjątkowych piw, nagrodzonych w tym roku jako najlepsze w Polsce - w kameralnym gronie
- Degustacje specjalnych win z Nowego Świata w kameralnym gronie
- Degustacje whisky z naszej szerokiej i wyselekcjonowanej oferty ponad 100 domów whisky z całego świata! - w kameralnym gronie
Drogi Gościu,
PONIŻEJ PODAJEMY SZCZEGÓŁOWE ZASADY FUNKCJONWANIA HOTELU GDAŃSK W DOBIE PANDEMII W TROSCE O TWOJE BEZPIECZEŃSTWO WPROWADZILIŚMY W HOTELU GDAŃSK NAJWYŻSZY STANDARD ZABEZPIECZEŃ
- W trakcie pobytu prosimy o noszenie maseczek chroniących Państwa oraz innych Gości.
- Prowadzimy regularną dezynfekcję i sterylizację wszystkich pokoi i pomieszczeń
- Przed zameldowaniem każdy Gość zostaje poddany procedurze mierzenia temperatury (bezdotykowym aparatem ) i sterylizacji rąk. (Procedura w razie potrzeby może być powtórzona)
- W przypadku stanu podgorączkowego i objawów chorobowych nasza obsługa nie będzie mogła przyjąć Gości do hotelu
- W czasie pobytu gości ograniczamy do minimum bezpośredni kontakt gościa z obsługą hotelu
- Każdy pokój odpowiednio przygotowujemy na przyjazd Gości, dezynfekując włączniki światła, meble, klamki, armaturę, poręcze, piloty tv oraz klimatyzacji, telefon, czajniki, mini bar i inne urządzenia będące na wyposażeniu pokoju. Dodatkowo dezynfekujemy cały pokój lampami UVC – które zapewniają skuteczne niszczenie wszelkich wirusów i bakterii (w tym COVID)
- Dodatkowo na życzenie gościa w ramach dodatkowej usługi oferujemy ozonowanie pokoju
- Aby ograniczyć niezbędny kontakt do minimum, pracownicy służby pięter (hausekeeping) nie będą wchodzić do Państwa pokoju w trakcie pobytu, a wszystkie potrzebne usługi otrzymają Państwo po zgłoszeniu tego w recepcji
- Na terenie hotelu przygotowanych jest kilkanaście stanowisk do dezynfekcji rąk
- Ograniczamy liczbę osób przebywających w recepcji do maksymalnie 2
- Wprowadzamy procedurę przyśpieszonego check-in’u
- Nasza pralnia jako jedyna w Polsce wykorzystuje najnowocześniejszą technologię do dezynfekcji pościeli, ręczników oraz wszystkich tekstyliów
Nasze Restauracje: Czerwony Grzebyk, Brovarnia Gdańsk wraz z ogródkiem z widokiem na Stare Miasto są do dyspozycji Gości. W celu zapewnienia maksymalnego bezpieczeństwa, dostosowaliśmy ich funkcjonowanie do zaleceń i wytycznych władz.
- Wprowadzono ograniczenie dotyczące maksymalnej liczby osób przebywających w restauracji
- Indywidualny serwis przy stołach oddalonych od siebie min. 2 m i przy zachowaniu koniecznych wymogów bezpieczeństwa
- Stoliki są dezynfekowane po wizycie każdego Gościa
- Wszystkie elementy wyposażenia są systematycznie dezynfekowane, w szczególności klamki, łazienki, drzwi, lady, poręcze itp.
- Wszyscy Goście przed wejściem do restauracji będą proszeni o zdezynfekowanie rąk
- W restauracji obowiązuje specjalne menu
- Śniadania są serwowane w godzinach 8:00-10:30

Dla grupowych pobytów turystycznych, służbowych oraz konferencyjnych gwarantujemy:
- Osobną recepcję na wyłączność
- Wyłączoną i odrębną część hotelu dla indywidualnych pobytów grupy lub piętro na wyłączność
- Skróconą procedurę meldunku
- Osobną salę restauracyjną na wszystkie posiłki
Drogi Gościu,
Jeśli potrzebujesz pomocy, lub masz jakiekolwiek pytania do nas odnośnie rezerwacji czy środków ostrożności, skontaktuj się z nami pod numerem telefonu: +48 58 300-17-00 lub mailowo pod adresem: rezerwacja@hotelgdansk.com.pl